6 תשובות
אני חופפת יום כן יום לא עם שמפו ומרכך של סטייל שהם של קרטין ואחרי חפיפה שמה קרם של לוריאל לקצוות מפוצלים
יום כל יום לא בלחפוף תשיעור עם פנטן כמעט כל יום סרום לשיער... גם של פנטן. קרם פנים כל בוקר... מסכת פנים פעם בשבוע
חופפת עם שמפו ומכרך של פינוק
שמפו של פינוק שמה פעמיים ומכרך פעם אחת ומסקרת
אחרי זה אני סוחטת אותו וקצת מקבצ'צ'ת אותו
אחרי זה אני שמה קרם פאנטן 10 ומוס של וולה ווקס
אחרי זה מקפצצת את השיער ואם את רוצה את יכולה להשתמש בדפיוזר(את יכולה לקנות את זה בביוטיקר) אני אישית לא משתמשת כי יש לי תלתלים מוגדרים
ופשוט נותנת לשיער קצת להיתלתל ואוספת אותו בקליפס לגולגול כדי לשמור תשיער ליום למחרת כדי שהוא לא התנפח לי
וזהו בגדול מקווה שעזרתי❤
שמפו
מזיכה
מסיכה ללא שטיפה
קרם
סרום
אני חופפת בערך פעמיים בשבוע( לפעמים יותר זה תלוי)
אני חופפת פעמיים רצוף עם שמפו של פינוק שמותאם להחלקה( שמפו נדיר)
ואז שמה את המסכה של לה בוטה( זהב ושחור)
מחכה בערך 5-10 דקות ואז שוטפת
כשאני יוצאת אני מייבשת עם פן ואז שמה מסכה ללא שטיפה ושוב מייבשת קצת עם פן קר
ושמה סירום ובושם לשיער
אני אישית חופפת כל יום ;)
עם שמפו ומרכך של elviv glow בסדרה הורודה
שמה סירום של ארגניה-בסדרת קיק
ושמה קרם של אלביב עם פקק ורוד ובקבוק כתום-רשום ביי ביי לקצוות מפוצלים
וכמובן שבימי שישי עושה שמן קיק על הקרקפת והקצוות,חופפת אחרי 45 דקות מייבשת טבעי ובלי חום ואז גוזרת קצוות מפוצלים וקצוות בכללי.