4 תשובות
כן את צריכה ללכת למיונים ולעשות ראיון אישי וכאלה לפני לתחנה שיש לך בעיר ותבדקי שך
שואל השאלה:
אבל לא מאוחר מדי???
אנונימית
בעיקרון כן, גם אם את/ה בר/ת מזל יש מצב שהראיונות לקורס קיץ בתחנה שקרובה אליך עוד לא היו ואז אתה תוכל להכנס לקורס של 2-3 שבועות (זה קורס מקוצר) אבל עבודה כל יום מיום א עד יום ה' מהבוקר עד אחרי הצהריים/ערב ולפעמים גם בשישי מהבוקר עד הצהריים ואם לא אז תרשו לקורס של שנה הבאה...
כול בית ספר זה אחר
אצלי זה מכיתה יא
כשתקבלי את הספר התנדבות תראי אם יש לך את מדא אם יש תתקשרי למספר שכתוב לך אם אומרים שאפשר מכיתה י אז תלכי על זה