6 תשובות
בתור קלידנית, ברוב המוחלט בהרכבים שיש בהם פסנתר אז זה כלי הרבה פחות בולט מגיטרה,
אז זה תלוי בסגנון, ז'אנר, באיזה רמה ובשיר, אני אישית אוהבת יותר גיטרה בהרכבים וקלידים יותר באופן סולו אולי בליווי עם שירה אבל לא מעבר
גיטרה
זה תלוי בלחן ובנגן, יש ויש
גיטרה