16 תשובות
גיטרה חשמלית
אני נהנה מהגיטרה.
בללייקה
אני מנגנת גיטרה אבל בתכלס תופים
שואל השאלה:
אני מנגנת בכינור, לא משהו מיוחד
כינור נשמע נהדר דווקא המנגינה שלו נעימה ומיוחדת
שואל השאלה:
המנגינה שלו נעימה מתי אני לא מתחילה לנגן
גיטרה בס
בתור מתופף אני חייב להגיד תופים כי זה פשוט כל כך כיף לתופף ולא רק שזה כיף אלא אני באמת מאמין שיש הרבה יותר מאחורי הכלי המדהים הזה מאשר שחלק מהאנשים חושבים
אני גם מנגן קצת גיטרה אבל אין מה לעשות זה לא אותו דבר
אנונימי
קלידים
גיטרה וצלו גם טוב
גיטרה חשמלית איאספי אלטידי לס פול (אין יותר ספציפי מזה...(
צ'לו ובס חשמלית
כינור. אהבת חיי ( מנגנת על כינור)