5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שמישהו נכנס לי לבית במטרה להשתמש בקרם, ברור שאף אחד לא יעשה את זה, אני מניחה שנכנסו ופתחו מגירות לחפש אם יש שם פריטים יקרים לגנוב והזיזו לי את הקרם והוא נפתח או שפתחו אבל לא חושבת שהשתמשו. כן נעלמו לי פריטים אחרים מהבית בגלל זה חוששת. יותר מפריע לי אם נגעו והשתמשתי ואני סטרילית ברמות אז מפחדת שעכשיו האיפור והקרמים מזוהמים וכל המברשות איפור והשיער והתכשיטים. בבינה מלאכותית אמרו לי שאשקול לרכוש חדש כי אם נגעו והשתמשתי בלי לחטא במיוחד מברשות אז הם זיהמו את האיפור
אנונימית
אז תשטפי אותם
ותזכרי לנעול את הבית אם את חוששת שנכנסים
שואל השאלה:
ואם השתמשתי רגיל בלי לחטא עשיתי טעות זיהמתי? כי אם נגעו למשל במברשות והספוגיות והכנסתי לאיפור ומברשות שיער?
אנונימית
זה לא כזה נורא
אם היו משתמשים לך פיזית בספוגית או מברשת על הפנים שלהם כאילו אס זה היה יותר קריטי
שואל השאלה:
אין לי מושג אם נגעו או לא ואם השתמשו או לא אני בספק
אנונימית
באותו הנושא: