28 תשובות
תצחק איתה
כן תצחק איתה
ותגרום לה להרגיש יפה
הומור
אותנטיות
טבעיות
אנונימית
לפתח שיחות מלא שיחות, לשאול שאלות על עליה, לא להמהר למגע
צחוקים
הרגשה שאתה אוהב אותה וחושב עליה דברים טובים
להחמיא
תשבור את הקרח. אל תעבוד לפי נוסח של מה צריך. רק ככה תוכל להיות מספיק נינוח ומשדר ביטחון עצמי. תכבד אותה ותתן לה מקום להתבטא ולצחוק.
טון עדין, רך ויציב.
עמידה/ישיבה יציבה
חיוך קטן
סבלנות והרבה
חשיבה לפני המילים
בום
תצחיק אותה ותחמיא לה שתרגיש מיוחדת
שלא יהיה מבט שופט בעיניים
ואוו איזה שאלה יפה
לצחוק
לא ליצור מגע חוץ מחיבוק לפני ואחרי
לשאול שאלות עמוקות אבל בצורה קלילה
תהיה כזה קליל
כאילו לא כזה כבד
וגם תצחק לצחוק נותן וויב טוב תחייך ותהיה אתה זה הכי חשוב
אני גבר אבל לדעת לנהל שיחה, שיח פתוח, קצת הומור, אתה יכול לרדת על עצמך טיפה זה מראה מצד אחד על ביטחון עצמי גבוה ומצד שני על נוחות מהצד השני כי אתה שם את עצמך ברמה נמוכה (אבל תשאר עם גבול ותשמור על הכבוד עצמי)
אל תדבר יותר מדי תיתן לה לדבר, תשמע אותה.
אם היא לא זורמת, על הטלפון שלה, לא נראה שהיא מנסה להיות רצינית תלך, אתה לא צריך אותה.
בכל תקשורת אנחנו מחקים את האדם שמדבר איתנו.
אם אנחנו צועקים אז גם הוא צועק, אם אנחנו עצובים אז גם הוא עצוב.
זה עובד לשני הכיוונים.
לכן אם אתה תרגיש בנוח אז גם היא תרגיש בנוח.
שהוא מבין אותי, לא ממהר למגע, עושה דברים בקצב שנוח גם לי
תצחיק אותה תן לי לספר לה על היום שלה תן לה להרגיש כאילו מישהו אוהב אותה כמו שהיא אפילו בפגישה ראשונה זה גם מושך וגם מקסים
לחייך(!), הבעות פנים, נימוסים בסיסיים, ובכללי להראות עיניין והתלהבות (כל אלו בתנאי שהם נעשים לא באופן מוגזם או מוחצן)
אל תגיד דברים מטרידים
תצחק איתה
ג'נטלמן
תראה שאכפת לך
תצחקו
תקח אותה למקומות יפים
יש לי עוד מליון!!!
תהיה אתה, תהיה עם ביטחון ורגוע וזה ישפיע עליה גם.
בתור גבר שלא יצא לדייטים אבל כן מניסיון יודע איך לגרום לבחורה להרגיש שהיא יכולה לסמוך עלייך ולהיות בנוח איתך, תהיה עדין איתה, תדבר איתה בטון מתעניין, תתן לה את האווירה שלה (ברור לא מתכוון שתגזים אבל הבנת למה התכוונתי), להרשים בוייב, תזרום עם הוייב החיובי ובעדינות תלכו ביחד למקום שבו אתם רוצים להעביר את הדייט,

בלי צחוקים המלכוכלים האלו שאנשים חושבים שזה "מצחיק" אבל אני בתור גבר עם שכל אומר לך שזה רק יוריד ממך ואומנם זה "מצחיק" אבל זה ממש לא מעלה לבחורה נאמנה,
אז אם יש ביניכם צחוקים אז שיהיו על נושאים יותר נעימים, משהו שקשור למה שהיא מדברת איתך או אתה רוצה לשתף אותה, תתן לה מקום שבו היא יכולה להרגיש שאכפת לך ממנה, בהצלחה אח יקר, אם אתה רואה שאחרי כל מה שכתבתי היא ממשיכה להעריך אותך אפילו יותר, אתה זכית.
הומור
מחמאות
וויב טוב
וייב זה דבר מדבק אחי, אם אתה תרגיש בנוח ותקשיב לה ותקרא תסיטואציה היא גם תהיה בטוב.
טיפ של מקצוענים: תן לה לבחור את השירים ברכב ואז היא כבר טיפה יותר רגועה (:
תרגיש אתה בעצמך בנוח והיא תרגיש את זה ותיפתח אליך תגיד מה שעל הראש שלך תהיה כנה (כל עוד זה לא מטריד או מגעיל או משהו)
תצחק איתה
הרבה קשר עין ואל תבהה בגוף שלה
דעה לא פופולרית אל תגע בה יותר מידי חיבוק של שלום סבבה מעבר לזה לא
אל תשים את היד שלך על הירך שלה אל תנסה לנשק אותה וכו
תשאל אותה הרבה שאלות על עצמה ותתן לה לדבר
תחמיא אבל לא בקטע חנפני אם זה חנפני היא תזהה ויותר מחמאות קטנות וכנות
שהוא יוזם מעצמו ללכת לאכול ולא שואל "את רוצה?" אלא עושה.
אם היא מראה סימנים שקר לה. תביא לה את הסוודר תעשה טובה. זה יגרום לה לחשוב עליך רציני יותר
אתה יכול להביא לה פרח זה חמוד בטירוף
תתלבש יפה
אל תיהיה ביישן
תראה ביטחון ושאתה יודע לנהל את המצב.
אל תשאל "לאיפה את רוצה שנלך" אלא אתה בוחר. תראה לה שאתה גבר. שיודע להחליט.
תחייך ותצחק ממה שהיא אומרת
תחמיא לה על האף
ועל החיוך
תגיד לה שהיא יפה בטירוף , תתן לה הרגשה טובה. שוואלה טוב לה איתך.
תקנה לה שוקולד
שיהיה קשר עין
לא להתקרב פיזית יותר מידי לשמור על מרחק מסויים ובלי מגע, לדבר בטון נמוך ולא לבוא נגד מה שהיא אומרת גם אם אתה לא מסכים פשוט תיתן מקום לזה אל תחליט אם זה נכון או לא וגם תהיה בקצב שלה אם נגיד אתם הולכים ביחד ברחוב אל תהיה 2 מטר מאחוריה או מקדימה תהיה בקצב שלה, שיהיה קשר עין אבל לא חריג מידי כל הזמן על העיניים שלה זה יכול להלחיץ
אנונימית
איזה שאלה חמודה
תשבור את הקרח, ברגע שהוא נשבר, תדאג שלא יקפא חזרה ואתה מסודר, תשתדל להימנע משתיקות ארוכות ומביכות, אבל אם קורה, לא נורא כל עוד זה לא קורה יותר מדי, תשתדל לשלוף נושאים ומכנים משותפים
אנונימי
מה גורם לי להרגיש בטוחה בדייט ראשון?

קודם כל שהוא בטוח בעצמו ושהוא נינוח
שהוא מתחשב בתחושות שלי, שם לב אליי, מתעניין בי אבל לא חוקר
יוצר אינטרקציה רגשית אינטימית קלה, כמו קשר עין רך שלא מפחד, דיבור כנה מהלב ותגובות כנות מהלב. סקרנות והערכה כלפיי. שיתייחס לזה כאילו זה הדבר הכי טבעי בעולם ומצד שני רגישות.