5 תשובות
דברי איתו מה שנראה לך
תכתבי לו אמבטקאם
בצורה מנומסת לבטל למחר
תגידי שאת לא יכולה להגיע ותחשבי על תירוץ ממש טוב או שתגידי את האמת
שואל השאלה:
לא פשוט לא בא לי וגם לא רוצה לתרץ. יש למישהו ניסוח מה לכתוב? כי "היי מחר אני לא אוכל להגיע בסוף" נשמע קצת רע
לא פשוט לא בא לי וגם לא רוצה לתרץ. יש למישהו ניסוח מה לכתוב? כי "היי מחר אני לא אוכל להגיע בסוף" נשמע קצת רע
באותו הנושא: