התחברות
הרשמה
קבעתי ראיון עבודה ואני בסוף לא באה, אני חייבת להודיע את זה?
18 בפברואר 2024, 09:25
חיפוש עבודה
ראיון עבודה
עבודת נוער
קריירה
2 תשובות
ברור את מבזבזת זמן של בן אדם אחר שיחכה לך
"
"Yuvi"
ברור
אנונימית
באותו הנושא:
קבעתי ראיון עבודה באיזשהו מקום ואני בסוף לא מעוניינת לרשום לה הודעת וטצאפ שלא מגיעה או פשוט לא להגיע?
קבעתי ראיון עבודה לעכשיו ולא בא לי להגיע ולעבוד שם מה עושים???
קבעתי ראיון עבודה למחר ב9 בבוקר ואני לא מתכוון ללכת אליו כבר אז פשוט לא להגיע?
מחר יש לי ראיון עבודה בגלידרייה ואני בן 16 ובחיים לא היה לי ראיון עבודה עצות?
קבעתי עם מעסיק ראיון עבודה ובסוף התחרטתי ואני לא רוצה, מה לרשום לו?
קבעתי ראיון עבודה ולא עונים לי
קבעתי לעצמי ראיון עבודה בסוף לא מתאים לי תנסחו לי הודעת ביטול
קבעתי ראיון עבודה לעוד חצי שעה
קבעתי אתמול ליום חמישי ראיון עבודה (מוכרת בחנות צעצועים) זה בסדר אם אני אדחה אותו לראשון?
קבעתי ראיון עבודה למחר אבל בסוף אני לא רוצה לעבוד שם. מה לכתוב להם?
קבעתי ראיון עבודה למחר ואני רוצה לבטל איך לכתוב את ההודעה ?