5 תשובות
אם אני מתרגשת ממש מהאלבום/סטאן של הלהקה אז אני אשמע את הכל, אם לא אז או שאני אשמע את הטייטל טראק או בכלל לא
לפעמים, לקבוצות שאני ממש אוהבת ברור שאני אשמע הכל, אבל אנשים שאני פחות אוהבת אני שומעת רק את הטייטל טראק
ברור שלהכל
אבל תלוי כמה אני אוהבת את הלהקה
אם יש להקה שאני פחות מכירה או אוהבת אני אשמע קודם את הטייטל ואם אני יאהב אז אולי אני אשמע את כל האלבום
אבל תלוי כמה אני אוהבת את הלהקה
אם יש להקה שאני פחות מכירה או אוהבת אני אשמע קודם את הטייטל ואם אני יאהב אז אולי אני אשמע את כל האלבום
שואל השאלה:
לא יודעת
יש כאלה שמקשיבים רק לאחד
לא יודעת
יש כאלה שמקשיבים רק לאחד
אנונימית
מה? כמובן שלא.
אני מקשיבה לכל האלבום תמיד. למה שאקשיב רק לשיר אחד?
אני מקשיבה לכל האלבום תמיד. למה שאקשיב רק לשיר אחד?
באותו הנושא: