5 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
מבינה אותך
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליחה לישון בגלל זה
אנונימית
לישון זה לוקח זמן אבל בסוף נרדמים וכשנרדמים כל הבעיות נפתרות בשבילי
היי,
קורא את מה שאת כותבת ויכול רק לנחש כמה את כואבת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. כאילו את נמצאת בסירה באמצע הים, בתוך סערה משתוללת וכל מה שאת רוצה זה לצאת ממנה בשלום.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפרק אותך מבפנים..
ולמרות הכאב הזה שאת סוחבת איתך הסכמת לבוא לפה, לפוסט זה, פתחת את ליבך ובקשת עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב מאוד..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, ואני רוצה להזמין אותך, אם תרצי, לבוא ולדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו, בשיחה פרטית ואנונימית, ללא שיפוטיות וביחד ננסה למצוא דרך אולי להקל עלייך מעט..
שלך
מתנדב סה"ר
ווצאפ: 055-9571399