5 תשובות
לא כותבים שם
המשגיח עובר אחד אחד ומדביק מדבקות או מראש מחלק עם מדבקות לכל אחד עם המספר ת.ז שלו
אני גם זוכרת שאמרו לנו לכתוב למעלה באמת את המספר
אבל שם בהחלט לא כותבים
פשוט תביאי איתך תעודת זהות ותשימי על השולחן וכבר יגידו לך מה לעשות
המשגיח עובר אחד אחד ומדביק מדבקות או מראש מחלק עם מדבקות לכל אחד עם המספר ת.ז שלו
אני גם זוכרת שאמרו לנו לכתוב למעלה באמת את המספר
אבל שם בהחלט לא כותבים
פשוט תביאי איתך תעודת זהות ותשימי על השולחן וכבר יגידו לך מה לעשות
שואל השאלה:
ואם לי עוד תעודת זהות אז להביא דרכון?
ואם לי עוד תעודת זהות אז להביא דרכון?
אנונימית
לא לרשום את השם בבגרות זה פסילה!!
מה?
את מספר התז רושמים בצד למעלה של המחברת
את מספר התז רושמים בצד למעלה של המחברת
אנונימית
באותו הנושא: