2 תשובות
תזכור שעצים בינאריים מתבסס נטו על רקורסיה, לרוב זה כתיבת קוד לא ארוך בכלל
תפתור בגרויות משנים קודמות ותחפש עוד תרגילים מאתרים אחרים
תלמד גם לכתוב את הקוד וגם לעבור על הקוד כי אי אפשר לדעת מה יבקשו בבגרות
שואלת את אותה השאלה כמוך, למדנו את זה ממש מהר
כדאי לך ללכת לבלוג של הילה קדמן ולהיכנס למצגות על עץ בינארי, הן מסבירות את הנושא טוב. תתרגל גם תרגילים שם ותבקש פרטני מהמורה שלך במידת הצורך