10 תשובות
גם 40 בחמש זה מעולה
לרדת ל4
מורה פרטית למתמטיקה
עובד לב ארי, גול ולומדים מתמטיקה
עובד לב ארי
שואל השאלה:
^^^^ זה הקטע אני לא רוצה,אני יודעת גם ב100% שאם אני אשים קצת יותר תשומת לב על מתמטיקה אני יכולה להצליח בזה פשוט צריכה קצת כיוון,חוץ מזה אני בכיתה עם איזה 40 ומשהו אנשים קשה להבין לפעמים
יש את יואל גבע, ממה שידוע לי המון תלמידים ברחבי הארץ השתפרו במקצוע בזכותו.
מתמטיקה זה תרגולים! תשבי עם עצמך יום יום, תתרגלי כמה שאת יכולה ובאמת עם הזמן תראי תוצאות ושינוי לטובה (טוב, אני מקווה בשבילך לפחות). בהצלחה רבה
שואל השאלה:
תודה רבה לכל מי שעזר,ממש מעריכה ❤❤❤
עובד לב ארי
מצטרפת לשאלה אני על ממוצע 40