10 תשובות
כנראה הם ניראים טוב וחמודים
אנונימי
חח וואי כל כך אני.
אותוו דבר אצליי!: (
שואל השאלה:
אין אני פשוט שונאת זה: (
אנונימית עצובה
כשאת מתאהבת את לא יכולה לדעת אם הוא יפגע בך או לא, אלו פגעו בך, בפעמים הבאות לא יפגעו. אי אפשר לדעת, זה לא אשמתך
שבוע טוב:)
תמיד קורה ליי
לא רק את:/
אנונימית
שואל השאלה:
אבל נמאס אני מתאהבת או זה בסטוציונרים או סתפ בנים שלא יודעת להעריך אהבה
אנונימית עצובה
כי את מחפשת רק יופי כנראה..
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא מחפשת רק יופי יש תבנים פשוט מתנהגים אחרת ממה שהם באמת ובספו של דבר אני מגלה תפנים אמיתיות של הם
אנונימית עצובה