10 תשובות
כנראה הם ניראים טוב וחמודים
אנונימי
חח וואי כל כך אני.
אותוו דבר אצליי!: (
שואל השאלה:
אין אני פשוט שונאת זה: (
אין אני פשוט שונאת זה: (
אנונימית עצובה
כשאת מתאהבת את לא יכולה לדעת אם הוא יפגע בך או לא, אלו פגעו בך, בפעמים הבאות לא יפגעו. אי אפשר לדעת, זה לא אשמתך
שבוע טוב:)
שבוע טוב:)
תמיד קורה ליי
לא רק את:/
אנונימית
שואל השאלה:
אבל נמאס אני מתאהבת או זה בסטוציונרים או סתפ בנים שלא יודעת להעריך אהבה
אבל נמאס אני מתאהבת או זה בסטוציונרים או סתפ בנים שלא יודעת להעריך אהבה
אנונימית עצובה
כי את מחפשת רק יופי כנראה..
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא מחפשת רק יופי יש תבנים פשוט מתנהגים אחרת ממה שהם באמת ובספו של דבר אני מגלה תפנים אמיתיות של הם
לא אני לא מחפשת רק יופי יש תבנים פשוט מתנהגים אחרת ממה שהם באמת ובספו של דבר אני מגלה תפנים אמיתיות של הם
אנונימית עצובה
באותו הנושא: