התחברות
הרשמה
שאלה בקשר למודל E (האנסינים)
הממוצע של כל האנסינים זה כאילו הציון הגשה שלנו באנגלית? לא הבנתי ממש
3 בינואר 2019, 20:42
אנסין
בגרות באנגלית
מודל E
אנגלית
מודל
תשובה אחת
הציון הגשה בנוי בעיקר מהמתכונת, אבל כן ברור גם מהאנסינים שעשיתם במהלך השנה
Q
Queen L
באותו הנושא:
מה ההבדל בין אנסין מודל c לבין אנסין מודל e?
מה היה לכם יותר קשה במודל E השמיעה או האנסין?
מה סימנתם ב וי בבגרות באנגלית מודל E? בשאלה האחרונה של האנסין שצריך לסמן שתי תשובות
82 באנסין מודל G זה טוב/רע/בסדר?
מודל F וG זה רק אנסינים ושאלות?
עשיתי היום אנסין מודל E
לכיתה ו' מתאים אנסינים באנגלית של 3 יח"ל (מודל a, b)?
אנגלית לכיתה ח' - שלום, אני צריכה טקסטים של אנסין + שאלות באנגלית לרמה של כיתה ח', תודה (:
יש כאן מישהו שניגש למודל E? שיכנס לשאלה
מישהו מכיר במקרה אנסין של מודל E באנגלית על crowdfunding ויש לו את התשובות אליו?
כמה זה נורא שלא למדתי לאנגלית? זה אנסין מודל c