14 תשובות
כן קצת
תלוי באיזה רחוב
בדרך כלל לא
שואל השאלה:
בלילה
אנונימי
האמת שלא
קראתי פעם שאם הולכים בצורה בטוחה ( ראש למעלה והליכה זקופה ומהירה) זה מרתיע גורמים שרוצים לפגוע בך וגם זה נותן לך תחושת ביטחון
אז אני עושה את זה ולא מרגישה פחד
שואל השאלה:
אמרתי אם זה לבד ובלילה
אנונימי
כן
לא
כי אני גרה בישוב
קצת בלילה אבל לעבור ליד ערבים בלילה זה עוד יותר מפחיד
כן ממש
תלוי באיזו שעה של היום. אבל בכללי מהרגע שהשמש שקעה אני כבר חוששת שמשהו יקרה
אנונימית
יקר,
נשמע שהנושא מטריד אותך, מתארת לעצמי שהתחושות שעולות בעקבות זה מלחיצות ולא נעימות.

אם תרגיש שאתה רוצה בכך, ייתכן ששיחה עם אדם על השאלה הזאת ועל מה שזה מעלה בך, עשוי להקל מעט...

מזמינה אותך להיכנס לצ'אט או לווטסאפ של עמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, לדבר עם אחד המתנדבים שלנו ואולי לקבל קצת תשובות...

מספר ווטסאפ: 055-9571399
שלך,
מתנדבת סה"ר
כן
אנונימית