7 תשובות
לדעתי תשחררי
לדעתי זה סבבה..
יצאתי כבר עם כאלה יותר גדולים
מה הפרש גדול מה זה כולה 4 שנים איזה קטנונית
זה לא הפרש גדול ואפשר לנסות ולראות למה לשלול?
לדעתי זה לא הבדל כזה נוראי, אבל זה לגמרי תלוי בתחושה שלך, את צריכה להיות מרוצה.. אם זה מרגיש לך יותר מדי בשבילך אז זה יותר מדי.
זה שהוא לא מפסיק לשלוח הודעות אחרי שאמרת לו שלא מתאים ההפרש זה כבר סימן רע
שואל השאלה:
זה לר דגל אדום אבל שאחרי שאמרתי לו לא הוא ממשיך לנסות
אנונימית