11 תשובות
אין לי הרבה חברים אבל אני מאוד חברותית ומנסה להיות נחמדה
כן יש לי הרבה חברים, ולא מבחירה
סביר פלוס פלוס
עצמכם*
אני לא כל כך חברותית ואין לי חברים
אני לא כל כך חברותית ואין לי חברים
אין לי חברים וזה הדבר הכי מדהים שקרה לי
אין מלא חברים אבל אלה שיש מאוד קרובים
שואל השאלה:
יש לי שגיאות כתיבה ותנעצו רוצה לדעת שלא רק אני בטוחה שאני נוראית
יש לי שגיאות כתיבה ותנעצו רוצה לדעת שלא רק אני בטוחה שאני נוראית
אנונימית
אני חברותי
יש לי הרבה חברים
יש לי הרבה חברים
אני לא סגור על עצמי
אין לי הרבה חברים אבל בעיקר בגלל שאני שקטנה ומופנמת וקצת הרבה ביישנית
מאוד חברותית
באותו הנושא: