6 תשובות
יאפ
כן
כמובן.
חטיבת גולני ו188 כבר בפנים.
401 נכנסת בימים הקרובים.
ומיד אחריה נחל וגבעתי.
אוגדה 252 גם נמצאת כבר בפנים.
חטיבת גולני ו188 כבר בפנים.
401 נכנסת בימים הקרובים.
ומיד אחריה נחל וגבעתי.
אוגדה 252 גם נמצאת כבר בפנים.
כן, אבל שימי לב שלא כולם הולכים לעזה דווקא
כן, יש עדיין לוחמים בעזה, המצב תוחלף כל הזמן
באותו הנושא: