5 תשובות
יש ויש , המון הלומי קרב עם טראומות וצריך לחשוב עליהם זה יותר חשוב
ירו עלי, זרקו עלי מטענים וכו..
בעבר נפצים היו יותר משפיעים עלי, אבל עכשיו זה לא מחזיר לי זכרונות, אלא גורם לי להיות הרבה יותר דרוך.. (אני חמוש 24/7)
אזעקה הרבה יותר משפיעה עלי כי זה היה המוסיקת רקע ב- 7.10 בעוטף.
אתה לוחם אחי שאתה שואל את זה?
אנונימי
בכנות לא מאוד אכפת לי.
יש כאלה שלא אוהבים ולא רוצים, אותם אני מכבד. אבל ממש לא מעניין אותי.
לא אחי אין זה כמו שתשאל גזר מה דעתו על בלנדר