4 תשובות
אני לרוב הולכת לאכול
אני תמיד מביאה איתי אייפד ולומדת שאין לי מה לעשות
בלי עוד נוער זה עצוב אבל אתה יכול לראות טלוויזיה, אולי לצאת לסיבוב עם האמבולנס אם יש אישור (מן הסתם שעם עם הנהג), לדבר עם הצוות, בתכלס מה שבא לך, כנראה שמשעמם לצוות שלך בדיוק כמו שמשעמם לך
יום חמישי נרשמתי לקורס פרחי מד"א ההתחלה כאילו
הוא קל?? יכול להסביר לי קצת?
הוא קל?? יכול להסביר לי קצת?
באותו הנושא: