18 תשובות
תתחילי לדבר
היי
שואל השאלה:
על מה^^ אני מתביישת
אנונימית
שואל השאלה:
היי^
אנונימית
שנ"צ
גם אני במשמרת מדא עכשיו ואין קריאות או עם מי לדבר :)
אנונימית
שואל השאלה:
כנל גם קריאות אין איזה מרחב את?
אנונימית
גם אני הייתי במשמרת עכשיו ולא היה לי קריאות איזה שלוש שעות אבל בסוף היה, איזה מרחב את?
אנונימית
שואל השאלה:
שרון לא בסוף היה מלא טחנו אותנו עד 00:30 נתקעו בבלינסון
אנונימית
אני מתה גם אותנו
סיימנו קריאה ברבע לאחת עשרה יוצאים מהבית חולים קיבלנו מקרה נט"ן של קצנש סיימנו באחת הגעתי הביתה באחת וחצי והיום אני שוב במשמרת
וזה עם אותו הנהג מאתמול והוא ממש שונא אותי אז הולך להיות מזעזע
אנונימית
שואל השאלה:
אוי מבינה אותך הנהג שלי היה פשוט לחנוק אותו בהצלחה אם את צריכה משהו אני פה ושימי על הנהג את יודעת מה ותעני לו אם הוא בלתי אני ועוד מתנדבת ענינו לו על הכל מרוב שהוא בלתי
אנונימית
תקשיבי הוא כמו ילד קטן. הוצאתי לו כפפות במקרה ואז היה ביטול וקיבלנו עוד קריאה אז בקיצור נשארו הכפפות שהוא לא השתמש בהן. אנחנן יוצאים למקרה ואז הוא פשוט התחיל לצעוק איפה הכפפות שלי? תודה באמת
מרגיש לי שבסופו של דבר נהגים הם ילדים קטנים. וכל המשמרת הוא צעק עלי אין לי שמץ איך אני הולכת לשרוד עוד שמונה שעות איתו
אנונימית
שואל השאלה:
איכ יש נהגים פשוט דוחה הייתי מקיאה עליו שומעת זיבי תעני לו מה אכפת לך
אנונימית
כי זה לא סתם נהג הןא חלק מההנהלה
באמת שלשאר הנהגים אין בעיה איתי רק לו יש איזה משהו נגדי. כאילו בעיר שלי יש תחנה ונקודת הזנקה והנקודת הזנקה קרובה לבית שלי אז אני עולה שם מידי פעם והוא הנהג שפ כמעט תמיד.
אין לי מה לעשות או להתחיל לריב איתן כי בסוף זאת המילה שלו נגד מילה של מתנדבת נוער לאף אחד לא באמת אכפת מאיתנו
אנונימית
למה לא אף אחד לא דיבר עם אף אחד? אצלי זה תמיד צחוקים וזה, כאילו יצאת עם מתנדבים שאתם לא אוהבת?
אנונימית
שואל השאלה:
כן יצאתי אם שאני לא מכירה אבל בסוף היה סבבה וצחוקים רק הנהג הרס אבל בגלל שרבנו איתו מלא אז עשינו את זה צחוקים
אנונימית
שואל השאלה:
אהה הבנתי אז תתעלמי ממנו ושיתקדם^^^
אנונימית
כרמל
אנונימית