התחברות
הרשמה
למה אנשים בייסיק כלכך שופטים אנשים לא בייסיק? אם הלא בייסיק שופטים בייסיק זה כי בייסיק שופטים לא בייסיק
17 במאי 2025, 03:00
למה
2 תשובות
כי בייסיק זה הנורמה וכל מה שלא בנורמה מקבל תגובות מוזרות
F
Freddies gf
רגע את בייסיק או לא בייסיק?
ומה זה בייסיק בכלל?
נ
נקניקבלאפה
באותו הנושא:
למה אנשים שופטים אנשים על זה שהם שופטים אנשים?
למה אנשים כלכך כועסים שיש אנשים שלא מאמינים בה'?
במה המרכז כלכך יותר טוב מהפריפריה שאנשים מוכנים לשלם כלכך הרבה כסף בשביל זה?
איכס גועל נפש אני שונא כלכך אנשים באמת שונא כלכך
למה אנשים אוהבים כלכך להעיר אנשים אחרים????
למה אנשים בסטיפס כלכך אכפת להם ממה שאנשים חושבים שקרה לפני כלכך הרבה זמן?
אנשים שיש להם כלב גם הכלב שלכם כלכך כלכך אוהב בובות?
למה אנשים כלכך מזלזלים באנשים שצעירים מהם?
למה לאנשים כלכך אכפת מה אנשים אחרים עושים?
תגידו למה אנשים עושים את זה שומעים מוזיקה בבית שלהם אבל מגבירים כלכך כלכך כלכך חזק שכל השכונה שומעת?
מה יש לאנשים כלכך נגד אנשים טבעונים צמחונים או שהם לא שומרים כשרות?