12 תשובות
את חושבת שאת מסוגלת לזה?
אם כן למה שלא תנסי?
אם כן למה שלא תנסי?
שואל השאלה:
אני לא יודעת אבל קשה לי איתה ממש
אני לא יודעת אבל קשה לי איתה ממש
אנונימית
תמיד אפשר לדבר עם המנהל שלך ועם המטפלת שלך כדי שתנסי לעבוד כמה ימים בלעדיה
אבל בכללי שתדעי שהיא רק רוצה לטובתך למרות שזה בסדר לרצות עצמאות
אבל בכללי שתדעי שהיא רק רוצה לטובתך למרות שזה בסדר לרצות עצמאות
שואל השאלה:
אני לא עובדת איתה.
אני עובדת שם לבד אבל היא כאילו מדברת עם המנהלים שלי
אני לא עובדת איתה.
אני עובדת שם לבד אבל היא כאילו מדברת עם המנהלים שלי
אנונימית
את לא יכולה לבקש לעשות את זה את?
מי מעסיק אותה בשבילך? זה המקום עבודה? ההורים? ביטוח לאומי?
מי מעסיק אותה בשבילך? זה המקום עבודה? ההורים? ביטוח לאומי?
לא ,מותר לך
יקירה,
אני בטוח שהליווי שיש לך הינו לטובתך.
אני מבין שאת לא מרוצה ממשהו אבל לא ברור לי ממה.
מציע לך לפנות להורים או לאפוטרופס שלך כדי שיעזרו לך.
אני בטוח שהליווי שיש לך הינו לטובתך.
אני מבין שאת לא מרוצה ממשהו אבל לא ברור לי ממה.
מציע לך לפנות להורים או לאפוטרופס שלך כדי שיעזרו לך.
שואל השאלה:
^^ זה המקום עבודה.
^לא נחמד שמתייחסים אליי כמו ילדה קטנה
^^ זה המקום עבודה.
^לא נחמד שמתייחסים אליי כמו ילדה קטנה
אנונימית
אולי תבקשי שיחליפו אותה? או שתבקשי תקופת ניסיון שתעבדי בלעדיה?
את תמיד יכולה לדבר איתה אם את חושבת שהיא תבין אותך
את תמיד יכולה לדבר איתה אם את חושבת שהיא תבין אותך
אם את צריכה מישהי שתלווה אותך ופשוט תתן לך יחס שונה אז תבקשי להחליף אותה, ואם את לא מעוניינת ולא צריכה ליווי אז תבקשי שהליווי ייפסק
אנונימי
שואל השאלה:
מה שהכי מפריע לי זה שהמנהלים פונים אלייה במקום אליי
מה שהכי מפריע לי זה שהמנהלים פונים אלייה במקום אליי
אנונימית
אני הייתי עוזב את המקום
באותו הנושא: