14 תשובות
לא
לא כל הכבוד אלופה
לא יצדיקה
לא ואת אלופה
שואל השאלה:
תודה רבה❤❤
אנונימית
ממש לא.
עדיף מאשר גם להיות עם מכנס וגם לא לשמור נגיעה
לא
קצת כן
אנונימי
כחרדי, מעריך אותך מאוד גם כשלא יודע מי את. כל השתדלות והשקעה נספרת אצל ה', גם בדברים הכי קטנים. ושמירת נגיעה זה בכלל דבר עצום!!

להבדיל, בעיניי זה כמו שגבר ישאל האם מוזר שהוא מסתובב עם ציצית ללא כיפה, או יניח תפילין כשהוא עדיין מעשן בשבת. אין קשר - כל מצווה בפני עצמה.

מכנסיים זה לא צנוע לגמרי, אבל יותר צנוע ממיני וכדומה. ודברים שצריך להשתפר בו: לכולנו יש :) אבל מה שאת מצליחה לקיים, זכות שמלווה אותך לנצח. בלי נדר כאן לשאלות אם תצטרכי
כל הכבוד שאת שומרת נגיעה
אבל זה לא אומר שמותר ללכת בפריצות כי זה חמור יותר בגלל שיש בזה החטאת הרבים ומכשול
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה מעריכה מאוד❤
אנונימית