2 תשובות
פשוט קוראים את החומר מלא פעמים
סיכומים בנקודות כלליות
ואי היה לי בגרות בתחילת שנה ובהתחלה לא ידעתי איך אני עוברת את זה אבל תכלס פשוט לעשות סיכום של כל החוקים וכל הזכויות וכל החומר ובעצם ופשוט לקרוא ולהבין את העיקרון עצמו , לא חייב לזכור את ההגדרות מילה במילה חשוב להבין את העיקרון של החוק ואיך הוא עובד וחשוב לזכור את המשפט פתיח של העקרונות וחוץ מזה זה כבר מתגלגל לבד כי כבר זוכרים . לי גם עזר להקליט את עצמי קוראת את כל החומר ואז לשמוע את זה בבוקר של הבגרות .
גם יש כל מיני קיצורים כאלה שעוזרים לזכור דברים לפחות אצלי המורה לימדה ככה , אני לא רוצה לבלבל אותך אז אני פשוט אתן דוגמא בלי להרחיב יותר מידי אז לדוגמא כדי לזכור את עקרונות הדמוקרטיה היא יצרה את המילה "הספה השש" ואז כל אות זה כאילו עיקרון אחד ואז לא מפספסים שום עיקרון .