19 תשובות
לא הבנתי
לא באמת משנה בכלל אבל נגיד יא יב כי ככל שמתבגרים הפער הלגיטימי גדול יותר (למרות שכאן הוא גם ככה לגיטימי)
אנונימית
שואל השאלה:
כיאלו כיתות
יא ו י
עדיף יב וי
מה זה אומר יב וי או יא וי מה הקשר בין יב לי
שואל השאלה:
התכוונתי כיתה יא וכיתה ט או כיתה יב וכיתה י
שואל השאלה:
עזבו חח
בעיניי י ו-יא, אבל גם י ו-יב זה בסדר, פשוט יהיו פערים גדולים ביניהם יותר, שהיא תתחיל עומס ותקופת בגרויות שנה הבאה הוא יהיה בצבא, היא בטח לא תוכל להיכנס לפרום שלו כנראה כי היא תהיה יותר מידי קטנה

אני מתה חשבתי פערים בזוגיות חחחחחחחחח

טוב מסתבר שזה באמת פערים בזוגיות
מצד אחד כן רציתי זוגיות בכיתה ט מצד שני זה לא נראה לי ככ לגיטימי זוגיות של מישהי בכיתה ט ומישהו בכיתה יא, למרות ששנה אחר כך זה יהיה י ו-יב אבל זה יותר לגיטימי בעיניי
שואל השאלה:
כיאלו זוגות
אהה
יב וי
דאממ לא הבנתי את השאלה בכלל בהתחלה אני נחנקת
שואל השאלה:
התכוונתי ט ויא לא י ויב
השאלה הכי לא ברורה שקראתי
את רק מבלבלת יותר כל תשובה
שואל השאלה:
חחח ידעתי שזה יהיה ככה
שואל השאלה:
אוקיי מחדש- זוגות:
בן בכיתה יא עם בת בכיתה ט או בן בכיתה יב ובת בכיתה י?
ערכתי את זה
עדיף הראשון כי זה פשוט גיל יותר טוב לזוגיות
שואל השאלה:
מובן? חח