התחברות
הרשמה
מישהו שמקשיב לLaufey ויש להם דעה על השיר החדש שעומד לצאת?
לשיר קוראים tough luck אבל יש לי הרגשה שהוא פחות טוב ולא מרגיש כמו שאר השירים שלה...
13 במאי 2025, 12:13
להקות
זמרים
חוות דעת
שירים יפים
2 תשובות
זה שונה אבל זה לא כזה גרוע
נ
נועה034
לא אהבתי בכלל, אני מתה עליה ועל השירים שלה והסינגל האחרון היה מטורףף אבל החדש מרגיש לא היא ולא הוייבים שלה לא התחברתי בכלל
פ
פוניו
באותו הנושא:
יש פה מישהו שמקשיב לקייפופ אבל לא עושה סטאן ללהקות כי זה נראה לו מסובך מדי??
לאיזה שיר אתם מקשיבים כרגע מי שמקשיב?
זה לא קצת מתנשא לדעתכם לרמוז שמי שמקשיב לביטלס הוא איכותי יותר ממי שמקשיב לדברים אחרים?
לדעתכם מי שמקשיב ללהקה שרק 3 אנשים שומעים מבין במוזיקה יותר ממי שמקשיב למיינסטרים??
איך הייתם מתארים אופי של מישהו שמקשיב לשירים כאלה?
מה הייתם חושבים על מישהו לא ערבי שמקשיב לשירים בערבית?
אנשים שמקשיבים לקייפופ-אתם בודקים כל חודש איזה שירים חדשים יוצאים?
יש כאן עוד מישהו שמקשיב לשיר סקיבידי פשוט גיאט בספוטיפי בלי הפסקה?
יש באמת מישהו שמקשיב להגבלות גיל של האנימות?
מה תחשבו על מישהו שמקשיב לזה?
נכון כל מי שמקשיב לרוק ומטאל הוא לבן וכל מי שמקשיב לרגאיי והיפ הופ הוא שחור?