6 תשובות
בתור "שחורה" אני לא סובלת רגאיי
אנונימית
לא אבל לבנים יודעים מה זה רוק ומטאל אמיתי ושחורים יודעים מה זה היפ הופ אמיתי וטוב
לא
איך בדיוק זה יכול להיות בקטע לא גזעני
איך בדיוק זה יכול להיות בקטע לא גזעני
אין לזה חוקים
מוזיקה זה עניין של טעם בסופו של יום (למרות שיש נטייה לחשוב ככה --לפי המוזיקה שפלוני קשור/גדל עליה)
מוזיקה זה עניין של טעם בסופו של יום (למרות שיש נטייה לחשוב ככה --לפי המוזיקה שפלוני קשור/גדל עליה)
ממש לא וכן זה די גזעני
לא, אני לא שומעת רוק ומטאל ואני לבנה
באותו הנושא: