12 תשובות
קומוניזם אבל לא כמו ברוסיה
שואל השאלה:
^ אז איפה אם לא שם? סין? קובה? ונצואלה?
^ אז איפה אם לא שם? סין? קובה? ונצואלה?
בהינתן אין ברירה. אני לא תומך באף אחד
עדיף פשיזם על קומוניזם
זה יחזק את הצבא והביטחון והוא יבטל השפעות זרות על המדינה
זה יחזק את הצבא והביטחון והוא יבטל השפעות זרות על המדינה
שואל השאלה:
אני אישית חושב שאם לשים על כף המאזניים
עדיף את הקומוניזם
למרות שגם הקומוניזם הוביל לרצח של מיליונים
אבל בפשיזם זה על בסיס מזל או שאתה נולד פה או שאתה נולד שם
בקומוניזם יש שיוויון על בסיס העבודה שאתה עושה
אבל הבעיה שבקומוניזם כולם הולכים לישון רעבים ובפשיזם הגזע העליון אוכל הרבה
אני אישית חושב שאם לשים על כף המאזניים
עדיף את הקומוניזם
למרות שגם הקומוניזם הוביל לרצח של מיליונים
אבל בפשיזם זה על בסיס מזל או שאתה נולד פה או שאתה נולד שם
בקומוניזם יש שיוויון על בסיס העבודה שאתה עושה
אבל הבעיה שבקומוניזם כולם הולכים לישון רעבים ובפשיזם הגזע העליון אוכל הרבה
כן הבנתי אותך
אבל קומוניזם זה שוויון שלא באמת עובד
כולם מקבלים אותו דבר גם מי שעובד קשה וגם מי שלא עושה כלום זה פשוט לא הוגן.
בפשיזם זה ברור מי שתורם מקבל
מי שאוהב את המדינה, נאמן לה, עובד קשה המדינה מחזירה לו
יש כבוד ומטרה משותפת
אני אישית מעדיפה משטר שמחנך לפטריוטיות, לאחדות, לאהבת הארץ. שבמקום שכל אחד יהיה עסוק בעצמו כולם נלחמים בשביל העם שלהם
אני אזכיר לך שבקומוניזם גם אם אתה נאמן למדינה שלך
אתה יכול להיעלם מחר כי מישהו החליט שאתה אויב כמו הטיהור הגדול שסטלין עשה בשנות ה30 אם אני לא טועה 30 אלף קצינים נרצחו
אבל קומוניזם זה שוויון שלא באמת עובד
כולם מקבלים אותו דבר גם מי שעובד קשה וגם מי שלא עושה כלום זה פשוט לא הוגן.
בפשיזם זה ברור מי שתורם מקבל
מי שאוהב את המדינה, נאמן לה, עובד קשה המדינה מחזירה לו
יש כבוד ומטרה משותפת
אני אישית מעדיפה משטר שמחנך לפטריוטיות, לאחדות, לאהבת הארץ. שבמקום שכל אחד יהיה עסוק בעצמו כולם נלחמים בשביל העם שלהם
אני אזכיר לך שבקומוניזם גם אם אתה נאמן למדינה שלך
אתה יכול להיעלם מחר כי מישהו החליט שאתה אויב כמו הטיהור הגדול שסטלין עשה בשנות ה30 אם אני לא טועה 30 אלף קצינים נרצחו
שואל השאלה:
^ אני אנסה לחשוב על עולם שבו כולם קומוניסטים או כולם פשיסטים
כולם קומוניסטים - כולם מאמינים בערך העבודה, כולם מקדשים עבודה
כולם פשיסטים - כוחם מקדשים את הגזע, כולם שונאים אחד את השני כי האחרים מגזעים אחרים
^ אני אנסה לחשוב על עולם שבו כולם קומוניסטים או כולם פשיסטים
כולם קומוניסטים - כולם מאמינים בערך העבודה, כולם מקדשים עבודה
כולם פשיסטים - כוחם מקדשים את הגזע, כולם שונאים אחד את השני כי האחרים מגזעים אחרים
אתה רואה פשיזם רק בתור שנאה ואידיאולוגיה גזענית
אבל כאילו אני חושבת שזה אחדות, גאווה, ונכונות להילחם בשביל המדינה
בקומוניזם כולם עובדים, אבל בלי לב ובלי מטרה
בפשיזם יש שייכות, זהות, והרגשה שאתה חלק ממשהו גדול
בלי קשר שניהן אלימות ומדכאות חופש למרות שקומוניזם הוא לא גזעני באופן אידאולוגי סטלין כן דיכא קבוצות אתניות מסויימות והרעיב כפרים אוקראינים
קח לדוגמה את ספרד של פרנקו אני חושבת שהוא דוגמה לכך שפשיזם יכול לעבוד
אבל כאילו אני חושבת שזה אחדות, גאווה, ונכונות להילחם בשביל המדינה
בקומוניזם כולם עובדים, אבל בלי לב ובלי מטרה
בפשיזם יש שייכות, זהות, והרגשה שאתה חלק ממשהו גדול
בלי קשר שניהן אלימות ומדכאות חופש למרות שקומוניזם הוא לא גזעני באופן אידאולוגי סטלין כן דיכא קבוצות אתניות מסויימות והרעיב כפרים אוקראינים
קח לדוגמה את ספרד של פרנקו אני חושבת שהוא דוגמה לכך שפשיזם יכול לעבוד
שואל השאלה:
^ לא מכיר מספיק את ספרד של פרנקו
^ לא מכיר מספיק את ספרד של פרנקו
תקרא עליו
למרות שהוא דיכא את הקטלאנים שם וספרד הייתה ממש דיקטטורה
הוא ייצב את הכלכלה של ספרד
בכללי שני השיטות האלה שיטות גרועות
למרות שהוא דיכא את הקטלאנים שם וספרד הייתה ממש דיקטטורה
הוא ייצב את הכלכלה של ספרד
בכללי שני השיטות האלה שיטות גרועות
בהינתן אין ברירה עוברים לאנטארטיקה
better dead than red
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: