31 תשובות
לא,
עובדה שהייתה ממשלת שמאל של בנט ולפיד והיה אחלה.
לטובת כולם עדיף שהשמאל ישלוט
ביבי סתם אפס
אנונימי
יש את בנט
ביבי הרבה יותר טוב השמאלנים סתם מפגרים והורסים הכל עם ההפגנות האלה שלהם גם כן עושים הפגנות במלחמה מטומטמים
אנונימית
גם כשהימין שולט מאשימים את השמאל במחדל.
חכם
חח עלק בנט זה שמאל.
הליקוד שטף לכולכם את המוח אה ?
אנונימי
זה מצחיק אותי שעשו לבנט את המוות שהיו פה כמה פיגועים אבל מגנים על ביבי אחרי מה שקרה
הכול טוב ויפה רק שביבי הוא שמאל, ואפילו לא שמאל מוצלח
מה הקשר? ומה רע בשמאל? תאמיני לי שהשמאל רוצה לחסל את חמאס בדיוק כמו שהימין רוצה.
מי הם השמלאנים ומי הם הימנים?
ממש לא ממשלת שמאל זה מסוכן לישראל צריך ממשלת ימין
זה לא או ביבי או שמאל
יש עוד מפלגות ימין או אמצע בלי מנהיג מושחת❤
בנט הלב
אנונימית
בנט יותר ימני מביבי
אנונימי
אני חושבת שזה לא משנה איזה צד במפה הפוליטית ישלוט בישראל. בתכלס הם מוגבלים מאוד בחופש הפעולה שלהם ואין שום שינוי- אם תהיה ממשלת שמאל או ממשלת ימין. הכול נשאר אותו הדבר.
לביבי יש תיקים פעילים לא (אני לא עוקב כבר) והוא היה כראש ממשלה כל כך הרבה זמן ורק שאין לו ברירה והוא צריך להציל את התחת של עצמו הוא עושה משהו עם החמאס וגם אז המדינה לא מתפקדת בכלל תראו איך כל כך הרבה מהציוד של הצבא או ציוד לעזרה לדרומיים בא מהתושבים עצמם קיצור אני לא בעד ביבי במיוחד
ביבי אפשר לקטר למסור כסף לחמאס, ביבי התעלם מאזהרות, ביבי בכוונה לא נפגש עם הרמטכ"ל ועם הבכירים, ביבי התעסק ברפורמה משפטית מחורבנת במקום לבצע את תפקידו כהלכה, ביבי מסר כספים לאברכים

להמשיך?
ומה הבעיה שהשמאל ישלוט בו? השמאל הקים את המדינה הזאת
המדינה צריך להישלט על ידי השמאל והמרכז
חלילה שהימין ימשיך לשלוט
ממש לא, זה שפוליטיקאי הוא לא ביבי לא אומר שהוא שמאל
כן לצערי
לא, ממשלת שמאל זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות למדינת ישראל בתקופה הקרובה. גם ממשלת בנט-לפיד שהיו בה מפלגות שמאל הייתה אחלה.
ממש לא שמאל
שואל השאלה:
תקשיבו למה אני חושבת ככה.
בנט אולי לא שמאל אבל הלך עם הערבים ולא הביא שום הישג
גנץ אולי גם לא שמאלני אבל הוא חלש ולא מבין הרבה וראינו כמה שטיות הוא אומר
ולפיד שמאלני שמשחק אותה מרכז וכשהיה ראש ממשלה היה פה על הפנים

ביבי נכשל פעם אחת אולי אבל הביא מלא הישגים זה ההבדל פה
ובתכלס הבעיה התחילה כשהיה פה את אוסלו וההתנתקות
אנונימית
אמת
^^ אוי לא הוא הלך עם הערבים?! קטע גם הם אזרחים במדינה הזאת. הלם, נכון?
את יודעת שגם האליל שלך רצה ללכת איתם? כן כן, ביבי רצה להקים ממשלה עם רע"ם אבל היא לא רצתה

אני חושב שהתקופה ההיא הייתה טובה קצת יותר ממה שיש עכשיו
זו הייתה השנה השקטה ביותר בעוטף
אנשים קצת איבדו את עצמם בהגדרות פוליטיות, שמאל זה לא רק לרצות שלום וזכויות אדם שוות לכל אדם. ולא כל השמאל הוא קיצוני שרוצה מדינה לפלסטינים, כמו שלא כל הימין בעד כהנא.
כשמסתכלים היסטורית דווקא השמאל הוא זה שניצח מלחמות(לא מחשיב את לבנון הראשונה והשנייה כי זה היה נגד אירגוני טרור ולא נגד צבא של מדינה)
ואילו הימין הוא זה שהחזיר שטחים
לדעתי הימין הנוכחי נכשל וחייב שינוי וביבי שיילך מהחיים שלנו
זה שנראלך שביבי הוא הימני היחידי זאת הטעות שלך תבדוק לפני שאתה רב פוליטיקה
מה דעתך להפסיק לראות את השמאל כשונא ישראל כי הוא ממש לא כזה?
מדהים שמאשמים את השמאל למרות שב10 חודשים שבהם ביבי לא היה ראש ממשלה הכל ללא דבר אחד יוצא מן הכלל היה טוב יותרת
אנונימי
מי מספר לכם שבלי ביבי הימין יהיה הרבה יותר חזק ממה שהוא היה בעשור האחרון
אנונימית