5 תשובות
איי איי..יש אנשים שמתעלפים כשהם מתאמנים
זה לא מכוער, זה נורמלי ואנושי.
הגוף שלך מגיב ככה לספורט שאת עושה, אם אין לך מה לעשות עם זה פשוט תלמדי לחיות עם זה
הגוף שלך מגיב ככה לספורט שאת עושה, אם אין לך מה לעשות עם זה פשוט תלמדי לחיות עם זה
וואי זה כמוני זה פשוט גנים אין מה לעשות לי זה לא כזה מפריע
קודם כל אנשים עם לחיים סמוקות זה יפה ולא מכוער בכלל
שנית אין מה לעשות לגבי זה כי הדם זורם לפנים שלך כשאת מתאמצת אז אין מה לעשות חוץ מלקבל את זה
שנית אין מה לעשות לגבי זה כי הדם זורם לפנים שלך כשאת מתאמצת אז אין מה לעשות חוץ מלקבל את זה
זה ממש לא מכוער, זה טבעי וקורה לכולם.
באותו הנושא: