4 תשובות
המשקל שלך בריא. את לא צריכה להרזות. אבל אם את רוצה לחטב את הגוף את צריכה להתמיד בפעילות גופנית ותזונה נכונה.
בגיל כזה לא כדאי להתעסק בדיאטות זה יכול לפגוע לך בגדילה ובהתפתחות,
שואל השאלה:
אהה תודה!
אהה תודה!
אנונימי
את לא צריכה לרדת במשקל.
את במשקל מעולה לגילך ולגובהך.
את במשקל מעולה לגילך ולגובהך.
באותו הנושא: