3 תשובות
לא
שואל השאלה:
או שאני בעייתית שלא מצליחה לפתח רגש
או שאני בעייתית שלא מצליחה לפתח רגש
אנונימית
תנסי דייט שני אולי בדייט שני כן תרגישי משהו אם את חושבת שהאופי שלו טוב