8 תשובות
גם אני כמוך
אנונימית
לא אצביע לו.
הוא יצא חסר טאקט ואחריות במלחמה הזאת
הוא יצא חסר טאקט ואחריות במלחמה הזאת
התנהלות מזעזעת
ולא יודעת למי אצביע כי כבר כל האופציות לא מספיק טובות
ולא יודעת למי אצביע כי כבר כל האופציות לא מספיק טובות
כולם חושבים ככה מאמא
כל הממשלה הזאת כבר מרוסקת
כל הממשלה הזאת כבר מרוסקת
שואל השאלה:
כן היא ממש מתפוררת לנו מול העיניים
חייבים להוציא את כל המחבלים מהממשלה ולהביא לנו לעזאזל ראש ממשלה שיודע לנהל פאקינג מדינה ולא רק מדבר ומגרבץ בכיסא שלו
שידבר ויפעל בחוכמה
מזה המחדל הזה אני פשוט עדיין בטראומה ולא מעכלת
כן היא ממש מתפוררת לנו מול העיניים
חייבים להוציא את כל המחבלים מהממשלה ולהביא לנו לעזאזל ראש ממשלה שיודע לנהל פאקינג מדינה ולא רק מדבר ומגרבץ בכיסא שלו
שידבר ויפעל בחוכמה
מזה המחדל הזה אני פשוט עדיין בטראומה ולא מעכלת
אנונימית
^ אף אחד לדעתי לא מתאים להנהיג את המדינה
עדיין אין לי זכות בחירה כי אני עוד לא בגיל המתאים, אבל נניח והיה לי הייתי מבציע לאיחוד של העבודה-מרצ כי כנראה יהיה
אנונימי
בוא נראה לאן מתקדמת המלחמה ואז נראה אם אני אצביע לו או לא אי אפשר לשפוט את ההתחלה החלקית ולהסיק מסכנות על הכול..
אני לא חושב שהממשלה מתפרקת אומנם יש לחץ רציני עד על הממשלה אבל לא נראה לי שהיא לא מתפקדת לפי דעתי הסקטור הכי טוב תבדוק את זה זה הזמן אז אני אמתין ויצן לזמן לממשלה ולקדוש ברוך הוא לעשות את שלהם..
אני לא חושב שהממשלה מתפרקת אומנם יש לחץ רציני עד על הממשלה אבל לא נראה לי שהיא לא מתפקדת לפי דעתי הסקטור הכי טוב תבדוק את זה זה הזמן אז אני אמתין ויצן לזמן לממשלה ולקדוש ברוך הוא לעשות את שלהם..