22 תשובות
^^חח בדיוק, אין מה לחגוג יום עצמאות בגיל 100 אם אנחנו לא מתנהגים כמו עצמאיים
נביא את בלרינה קפוצינה ושימפנזים בנני
בטח כולם בארץ יגיעו לאיזה עיר מסוימת ויעשו איזה הופעה גדולה, ויחזירו את הרצל לחיים לחגוג
שואל השאלה:
כן אה^
כן אה^
אנונימי
יש עוד מלא זמן עד אז קודם נחשוב מה לעשות לשנה הבאה ואחר כך נחשוב על עוד 33 שנה
ספוילר, אנחנו לא נגיע למאה
אנונימי
אל תהיו מבאסים, למה שלא נגיע ל100?
לשאלתך בטח בכל מקום מסיבות והנחות בחנויות ואולי אפילו איזה שבוע של חגיגות
תכלס אנחנו חוגגים די יפה כבר בכל יום עצמאות אז מה עוד יש להוסיף?
לשאלתך בטח בכל מקום מסיבות והנחות בחנויות ואולי אפילו איזה שבוע של חגיגות
תכלס אנחנו חוגגים די יפה כבר בכל יום עצמאות אז מה עוד יש להוסיף?
זה עוד שלושים שנה
אני אהיה בן 65
אני אהיה בן 65
בטח יהיו בלונים של מאה
נעשה עוגה מאה קומות כמו עומר לוי
55^^^^
נחגוג מאוחדים לגמרי!!!!!
אנונימי
נשרוף אותה
זה שאין לכם תקווה זה בעיה שלכם אבל למה להגיב דברים כאלה מזעזעים
אני עומדת לחיות עד אז אתם אולי לא בגלל שאתם ממורמרים
אני עומדת לחיות עד אז אתם אולי לא בגלל שאתם ממורמרים
אנונימית
עוגה 100 קומות עם 100 נרות
הומור 3:
נראה לי שכשנחגוג 100 יעשו בעזרת ai יקימו את בן גוריון והרצל לתחייה חח
אם בכלל נגיע ל100 עם המצב במדינה הזאת, אז כנראה שזה יהיה משהו מיוחד
אם עד אז ביבי ובן גביר לא יהרסו את המדינה, הכל אפשרי
אם עד אז ביבי ובן גביר לא יהרסו את המדינה, הכל אפשרי
יואו שמעו משהו מצחיק בחנות משקפיים עושים הנחה ביום העצמאות לפי הגיל של המדינה, השנה עשו 77% הנחה!! השאלה היא מה הם יעשו כשהמדינה תהיה בת מאה;)
שואה גרעינית
שואל השאלה:
מזה איך הגענו לחמות ?!
מזה איך הגענו לחמות ?!
אנונימי
וואלה שאלה טובה תשאלי את אלוהים אולי הוא ידע
באותו הנושא: