12 תשובות
מוקדם מדי מדי מדי
מוקדם מאוד
שואל השאלה:
שכחתי לציין שאנחנו בתיכון כבר
(בכיתה ט)
אנונימית
ממש מוקדם
קודם תלמדו נוסחאת שורשים
מוקדם מאוד וטעות ענקית.
ממש ממש ממש מוקדם
א. אהובה תיכון זה לא כיתה ט.
ב. אתם בני 13/14 מה יש לכם לעשות את זה.
ג. ראיתם במקום כלשהו (טיקטוק וכו) שיש ילדים שעושים את זה אז מבחינתכם צריך גם? לא. אז לא צריך לא להיות נגררים אל תלכו אחרי הזרם.
ד. זה מוקדם מידיי אין לכם מה לעשות משהו בזמן הזה.
ה. את רוצה להביא לו מתנה? תקני לו בושם, בגד וכו. או שתלכי לסרט, מסעדה, באולינג וכו ביחד.

תודה רבה אני פה סיימתי.
ספאם...
ודיי לאונן
אנונימית
שואל השאלה:
אני בתיכון,
בעיר שלי יסודי זה עד כיתה ח ותיכון זה מכיתה ט
וזה לא ספאם אני רוצה להתייעץ אם אנשים שיותר בוגרים ממני כדי לדעת אם זה משהו שאני אתחרט עליו אחר כך ..
כי כרגע אני מרגישה שאני מספיק גדולה בגיל לעשות את זה אבל גם שהייתי בת 12 חשבתי שאני גדולה לכן כתבתי את השאלה פה כדי להתייעץ עם בני נוער שיותר גדולים ממני
ותודה רבה לכולם !
אני בוחרת להקשיב ולא לעשות את זה כרגע
אנונימית
יופי כי את תתחרטי על זה.
תשמרי את זה למתי שתהיו יותר גדולים:)
אנונימית