5 תשובות
יוטיוב
להמשיך להתאמן בצורה קבועה
ולנסות לנגן דברים שקשים בקצת ממה שאת מסוגלת לנגן עד שכבר יהיה לך קל לנגן אותם (ואז לעשות את זה שוב עם משהו שקצת יותר קשה מהרמה שלך)
להתמיד נטו זה באיזשהו שלב זה יגיע ואת תהיי טובה רצח
לי אישית עזר לעשות סתם שירים עם אקורדים ואז את משתפרת ממש אל תרוצי לפריטות קשות כי זה לא עוזר בכלום תתאמני גם על קצב שזה לפי דעתי הכי חשוב כי בלי זה השיר נשמע רע
לא למהר לשום מקום תקחי את הזמן שלך, ואל תתחילי הרבה דברים בו זמנית, תקבעי לעצמך שעד שאת לא מסיימת לנגן שיר אחד באופן חלקי את לא עוברת לשני וככה, אחר כך אפשר להתחיל סולואים וגם שם אותו דבר, עד שאת לא מסיימת לנגן סולו אחד חלק. את לא עוברת לשני. זה סתם יתקע אותך באמצע. ללמדו טכניקות לפניי לדעת את הטכניקות טוב ואז לפנות לסולואים או לפריטות קשות ושכחתי, להעלות לעצמך כל פעם את הרמה לא להתרגל לרמה אחת. לאט לאט לעלות את הרמה לפי הקצב של עצמך