3 תשובות
הלפ :,)
שואל השאלה:
אני מנגן 4 חודשים
*sad music in the background*
אני מנגן 4 חודשים
*sad music in the background*
התחלה ממש טובה, רציני, תמשיך לתרגל 3>
באותו הנושא: