התחברות
הרשמה
הגיוני שעבר כמעט 3 שבועות מהצו ראשון שלי ולא קיבלתי עדיין דפר?
5 במאי 2025, 20:58
צו ראשון
גיוס
חיילים
יום המא"ה
דפ"ר
3 תשובות
כן
.
.אנונימית:/
הגיוני אבל אני קיבלתי בבוקר אחרי
מ
משוב
כן אבל זה מוזר כי חברות שלי שעשו קיבלו כמו שרשמו פה בוקר אחרי
S
Slomit bona soca
באותו הנושא:
זה הגיוני שעברו כמעט שבועיים מהצו ראשון, ויש לי רק את הציון קבא ודפר עוד לא ??
בנות חודש שעבר המחזור איחר לי בכמעט שלושה שבועות, הגיוני שהחודש קיבלתי פעמיים מחזור?
הגיוני שעבר כמעט חודשיים (עוד שבוע) ממיון מסוים ועוד אין תשובות?
הגיוני שעברו שבועיים מהצו הראשון ועוד לא העלו לי לאתר מה הפרופיל?
הגיוני שעבר 5 חודשים מהצו ראשון שלי ועדיין לא קבלתי זימון ליום המאה?
עבר כבר כמעט שבועיים מהצו ראשון איך זה שעוד לא קיבלתי ציון דפר?
הגיוני שהחתול שלי מת לפני 3 שבועות ובכיתי כמעט כל יום מאז?
זה הגיוני שעבר שבועיים מהצו ראשון שלי ועוד לא קיבלתי דפר
זה הגיוני שעבר כמעט 3 שבועות מאז שעשיתי מאבחנת ולא קיבלתי עדיין פסיכולוג? בשחקים
עברו 3 שבועות מהצו ראשון שלי ולא קיבלתי שום ציון זה הגיוני?
הגיוני שעברו שבועיים מהצו ראשון ולא קיבלתי קב"א עדיין?