6 תשובות
לא. מה את בוכה?
ברור!! זה הכי לגיטימי והגיוני שיש, לאבד חיית מחמד זה כמו לאבד חבר. אני משתתפת בצערך
הגיוני לגמרי, משתתפת בצערך.
הגיוני, משתתפת בצערך
ברור שכן
בטח, זה בסדר לבכות, זה הרגשות שלנו ולא צריך לשמור אותן. העצב יעבור מתישהו, פשוט תדעי שטוב לו שם. משתתפת בצערך
באותו הנושא: