10 תשובות
יכול להבין את זה
זה בסדר. יש כאלה שיסכימו איתך ויש כאלה שלא
האם זה בסדר? כן זה תחושות שלך תעשי מה שבא לך ואף אחד לא יכול להגיד לך איך להרגיש. האם זה טוב? ממש לא בסוף כולנו בני אדם והמסורת הזאת של הגבר משלם דייט ראשון היא משהו עתיק שאין לו באמת משמעות. אם הוא רוצה לשלם שיעשה מה שבא לו ומן הסתם הוא לא יכול לדרוש ממך לשלם על הכל אבל אם הוא רוצה לחלק זה סביר לחלוטין
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה מוריד לי
כן יש לזה משמעות שהוא יכול לדאוג לי
אבל זה מוריד לי
כן יש לזה משמעות שהוא יכול לדאוג לי
אנונימית
אבל זה דייט ראשון את לא אמורה לחפש להאם הוא יכול לדאוג לך את אמורה לנסות להבין אם את בכלל מחבבת את הבנאדם
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני נמשכת לזה לא יכולה להסביר
אבל אני נמשכת לזה לא יכולה להסביר
אנונימית
וואלה כן
^^בסדר הכל טוב זה למה אמרתי את לא צריכה להצדיק את הרגשות שלך כל עוד את לא באופן אקטיבי פוגעת באנשים
הכל טוב אם זה מוריד לך פיור בגלל שככה זה מרגיש לך זה סבבה מותר לך להרגיש מה שבא לך
אני אומר שלדעתי הדבר עצמו הוא לא צריך להיות פאקטור כזה חזק
זה לא שולל את הזכות שלך להרגיש עם זה איך שבא לך
הכל טוב אם זה מוריד לך פיור בגלל שככה זה מרגיש לך זה סבבה מותר לך להרגיש מה שבא לך
אני אומר שלדעתי הדבר עצמו הוא לא צריך להיות פאקטור כזה חזק
זה לא שולל את הזכות שלך להרגיש עם זה איך שבא לך
אנונימי
כן כנראה שזה לא גברי בעינייך
כן
באותו הנושא: