18 תשובות
שואל השאלה:
כי הוא מדבר עם בנות אחרות או כי הוא לא זוכר מאיפה הכרתם?
אנונימית
אחות
הוא ממש לא שווה אותך
מי שבאמת יהיה שווה אותך ירצה רק אותך ויזכור כול הודעה ממך
מוריד ממש
אנונימית
מעמיס זה
אני בן ובתור בן אני אומר שברור שהוא ימקבל אותך עם בנות אחרות זה רק דייט ראשון זה לא שאתם בזוגיות כמה חודשים או דייט 3 כבר שהקשר נהיה רציני יותר. עוד מעט הוא יצטרך כבר להפסיק לדבר עם בנות אחרות כי אז זה מראה שהוא לא רוצה אותך באמת
אנונימי
גם אם הוא מדבר עם עוד, אלה לא שאלות ששואלים.. בעקרון אין בנכם כלום ואתם בשלב הדייטים, זו זכותו אבל לפחות שיזכור פרטים בשיחה ושזה לא יהיה ניתוק מוחלט
מוריד לגמרי
שואל השאלה:
אבל הקטע שבחר להגיד את זה
אנונימית
נשמע שאת מצדיקה אותו או מחפשת סיבות להמשיך את הקשר שלכם, אם היה דייט מוצלח ויש משיכה וזרימה בנכם אז תני צאנס זה לא משהו שפוסלים עליו.. תתני לו רושם ובסוף אולי הוא יבחר בך ואת בו
מוריד
אומייגאד הייתי הולכת באמצע
למה להתנפל
הנחתי הנחה
ואמרתי אם לא אמרתי שזה מה שהיה
בהצלחה לך
מוריד למה שהוא יציעה לשתיים לצאת?
מוריד סורי
שואל השאלה:
להפך, אני לא מחפשת סיבות להמשיך את הקשר, אני הראיתי כאן שדי יורד לי ושאני מטילה בו ספק.
דבר שני, האם אמרתי שהיה דייט מוצלח ויש משיכה וזרימה?
למה אתה מכניס לי מילים לפה?
לא זכור לי שתיארתי איך הרגשתי בנוגע לזה ומה אני רוצה.
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה
אנונימית
שמעי זה רק דייט ראשון זה לא שאתם מחויבים הגיוני שהוא מדבר עם עוד בנות
כנראה לא הבין מי מהן זאת את
אנונימי