8 תשובות
ברו מנסה להגיע לחמות
ולדעתי ניצחון מוחלט
ולדעתי ניצחון מוחלט
ניצחון מוחלט
לדעתי חטופים בגלל שאין כזה דבר באמת ניצחון מוחלט.
לעולם לא יהיה אפשר להרוג כל אחד בחמאס, את החטופים יש תקווה להחזיר.
לעולם לא יהיה אפשר להרוג כל אחד בחמאס, את החטופים יש תקווה להחזיר.
החזרת החטופים היא המטרה הכי חשובה לדעתי
הם לא בחרו להיחטף, אז המינימום זה להחזיר אותם חזרה.
בזכות זה שהם נחטפו, מישהו אחר לא נחטף, וזה יכול היה להיות אתם
זה אמור בראש סדר העדיפויות
הם לא בחרו להיחטף, אז המינימום זה להחזיר אותם חזרה.
בזכות זה שהם נחטפו, מישהו אחר לא נחטף, וזה יכול היה להיות אתם
זה אמור בראש סדר העדיפויות
אנונימית
אני בשוק שיש כאלה שאומרים ניצחון מוחלט. אחים שלנו בעזה!! באותה מידה זה יכל להיות כל אחד מכם, אחים שלכם, חברים שלכם. לאף אחד לא מגיע לחיות ככה. אין ניצחון בלי שכולם בבית! ערך החיים ומחויבות המדינה להחזיר אותם מעל הכל!
בעזרת השםם בקרוב ואז לשלוח את חמאס לקיבינימט
בעזרת השםם בקרוב ואז לשלוח את חמאס לקיבינימט
אנונימית
ניצחון מוחלט, כדי למנוע אסון כבד יותר וחטופים בעתיד.
כמו שאמר פעם אחת איש חכם ושמו עמית סגל
ניסו למכור לנו ששתי מטרות המלחמה לא סותרות אחת את השנייה אבל בסוף המדינה והצהא יצטרך לעשות את הבחירה ואת סדר העדיפויות בין שתי המטרות האלה.
החטופים הם תעודת הביטוח של חמאס כרגע ואם נרצה להחזיר את כל החטופים המחיר שחמאס ידרוש יהיה לכל הפחות ביסוס שלטון החמאס מחדש ברצועת עזה לשנים הקרובות.
במילים אחרות המחיר של החזרת כל החטופים הוא להניח לאויבים הכי גרועים שלנו לבנות את עצמם מחדש ולתת להם את כל הכלים והיכולת להוציא לפועל התקפה חדשה על מדינת ישראל עם הרוגים נרצחים וחטופים חדשים.
אז ברור לי כמו ברזל צורב על העור שכל אחד פה במדינה הזאת בוער לו להחזיר את החטופים בשלום לבית אבל גם ברור לי שאם המחיר הוא לתת לחמאס את היכולת לרצוח ולחטוף מחדש לא רק שזה לא מה שצריך לעשות, אלא שאין לאף אחד הזכות והמנדט לעשות את זה. כי כרגע כל עוד החמאס לא הושמד כל אחד פה במדינה הזאת נמצא בסכנת מוות אונס עינויים וחטיפה וברגע שתהיה לחמאס את היכולת הוא לא יהסס להשתמש בה.
המחויבות העליונה שלנו כמדינה היא להשמיד את האויב הזה שלא יהווה איום על אף אחד יותר אי פעם ולהחזיר כמה שיותר חטופים הביתה.
ניסו למכור לנו ששתי מטרות המלחמה לא סותרות אחת את השנייה אבל בסוף המדינה והצהא יצטרך לעשות את הבחירה ואת סדר העדיפויות בין שתי המטרות האלה.
החטופים הם תעודת הביטוח של חמאס כרגע ואם נרצה להחזיר את כל החטופים המחיר שחמאס ידרוש יהיה לכל הפחות ביסוס שלטון החמאס מחדש ברצועת עזה לשנים הקרובות.
במילים אחרות המחיר של החזרת כל החטופים הוא להניח לאויבים הכי גרועים שלנו לבנות את עצמם מחדש ולתת להם את כל הכלים והיכולת להוציא לפועל התקפה חדשה על מדינת ישראל עם הרוגים נרצחים וחטופים חדשים.
אז ברור לי כמו ברזל צורב על העור שכל אחד פה במדינה הזאת בוער לו להחזיר את החטופים בשלום לבית אבל גם ברור לי שאם המחיר הוא לתת לחמאס את היכולת לרצוח ולחטוף מחדש לא רק שזה לא מה שצריך לעשות, אלא שאין לאף אחד הזכות והמנדט לעשות את זה. כי כרגע כל עוד החמאס לא הושמד כל אחד פה במדינה הזאת נמצא בסכנת מוות אונס עינויים וחטיפה וברגע שתהיה לחמאס את היכולת הוא לא יהסס להשתמש בה.
המחויבות העליונה שלנו כמדינה היא להשמיד את האויב הזה שלא יהווה איום על אף אחד יותר אי פעם ולהחזיר כמה שיותר חטופים הביתה.
אין דבר כזה ניצחון מוחלט, בכל מקרה, אני חושב שצריך להחזיר את החטופים ואז לאחר שהחזרנו את כולם לשטח את עזה.
באותו הנושא: