14 תשובות
אני בעד
לא הגיוני
אני בעד
ואוו אמלה איך בא לי לטוס לברלין עכשיו
לשאלתך ברור שבעד
לשאלתך ברור שבעד
אנונימי
שואל השאלה:
אמרו בבריכות ציבוריות אז נראלי
אמרו בבריכות ציבוריות אז נראלי
שיעשו מה שבאלהן אבל שלא יתפלאו שלגברים שם עומד בגללן
אצלם חזה זה לא דבר כזה מיני כמו אצלנו
תרבות שונה
תרבות שונה
קצת מוזר, אבל סך הכל לא כל כך נורא.
זה בזכות הפמיניזם..
זה למה אני כל כךך נגד הפמיניזם
מיותר לציין שבעייני זה פשוט זנ*ת ויעלה את כמות האונס וההטרדות והתקיפות, זה מזעזעע!
איך אישה בת עמי יכולה מרצון ללכת בלי חלק עליון מול כל העולם אני לא יודעת ולעולם לא אבין.. כל כך חוסר כבוד לעצמך ולגוף שלך. זה עצוב פשוט..
זה למה אני כל כךך נגד הפמיניזם
מיותר לציין שבעייני זה פשוט זנ*ת ויעלה את כמות האונס וההטרדות והתקיפות, זה מזעזעע!
איך אישה בת עמי יכולה מרצון ללכת בלי חלק עליון מול כל העולם אני לא יודעת ולעולם לא אבין.. כל כך חוסר כבוד לעצמך ולגוף שלך. זה עצוב פשוט..
לדעתי הזוי
בתור בת אני נגד ואני גם לא מבינה איך בנות יצאו ככה מהבית בבריכה בפומבי
זה מקום בגוף שהוא מאוד אינטימי ואישי, הדבר הזה יגרום להרבה להרגיש לא בנוח
זה מקום בגוף שהוא מאוד אינטימי ואישי, הדבר הזה יגרום להרבה להרגיש לא בנוח
בעד מאוד
מה שכן בהתחלה כל מה שאנשים יעשו שם זה לבהות אחד בשני
בעוד שנתיים יראו שזה לא אישיו
מה שכן בהתחלה כל מה שאנשים יעשו שם זה לבהות אחד בשני
בעוד שנתיים יראו שזה לא אישיו
תומך בחוזקה
אני לא הייתי יוצאת לבריכה ככה אבל גרמניה וישראל הן מדינות שונות ויכול להיות ששם הגישה וההתייחסות לדבר הזה היא שונה
באותו הנושא: