9 תשובות
לא הרבה לבריאות שננ טובה
מלא לכי להקיא
אנונימית
סתמי יאהבלה זה לא מלא
שואל השאלה:
זה מרגיש כאילו אכלתי מלא
אנונימית
^אנונימית, למה שתגידי דבר כזה? קודם כל זה לגמרי אחלה, ומעבר לזה זו לא תגובה מתאימה.
אכלת מצויין.
הכל בסדר כל עוד את שבעה את אין כזה מלא ❤
לא מלא הכל בסדר
זה ממש לא הרבה. ממליצה לך לנסות לאכול דברים עם הרבה חלבון בשאר היום כי במה שאכלת בינתיים אין כמעט חלבון
אנונימית
באותו הנושא: