8 תשובות
17 אמור להספיק
אבל אין קשר ישיר ביניהם
יש לי חבר בתיכון שהיה עושה 30 מתח ולא עושה עליית כוח
ואני שהייתי עושה 20 עשיתי
זה כוח מתפרץ ותנועה קצת שונה
צריך להתאמן על זה בנפרד
אבל אין קשר ישיר ביניהם
יש לי חבר בתיכון שהיה עושה 30 מתח ולא עושה עליית כוח
ואני שהייתי עושה 20 עשיתי
זה כוח מתפרץ ותנועה קצת שונה
צריך להתאמן על זה בנפרד
אני שמעתי ממאמן שצריך 10 וכל השאר זה נטו טכניקה
לא טכניקה פשוט תחזק את הבטן ושכמות סמוך עליי הצלחתי בגיל 11 עלית כח
עלית כוח משתמש ביותר שרירים. כשכולם היו מספיק חזקים תצליח.
^כשאתה ילד זה שונה כי ילדים באופן טבעי מצליחים מתח ועליות כוח בקלות יותר כי יש להם ידיים יחסית חזקות לגוף קטן
לא ממש יש לי גוף יחסית גדול כי זה מה שקורה מתאמנים מגיל9
זה טכניקה בעיקר צריך כוח אבל חייב טכניקה
שמעתי 10 אבל זה גם טכניקה אחרת תנסה להתאמן בזה
באותו הנושא: