5 תשובות
אם הייתי בקבינט הייתי נותן לך תשןבה
כי זה לא פגע בתל אביב
אנונימית
כי האמריקאים תוקפים כל ערב, תקיפה שלנו לא תעשה יותר מידי
היא כן מגיבה.
פשוט לא ישירות.
בשביל זה יש את האמריקאים שמגיבים בשמנו.
אנחנו נותנים לארצות הברית לעשות את העבודה