7 תשובות
לא מפחדים. תקפנו
ישראל בתכלס חלשה.
אנונימי
שואל השאלה:
אומרים שתהיה תגובה משמעותית מצד ישראל אז בינתיים מחכים
אנחנו לא
לא
את לא איתנו אה? ישראל תוקפת ועושה שם נזק לא קטן
בטח שתקפנו ואנחנו גם לא היחידים, אל תשכח שבמקום לענות על כל דבר בצורה אימפולסיבית צריך לתכנן אסטרטגית דברים וכמובן תוצאה אפשרית ותגובה נגררת של איראן.