5 תשובות
אני לא מרים בכלל בחימום עושים אירובי
זה תלוי במה
לכל הרמה אחרת יש חימום שונה
שואל השאלה:
ידיים?
אנונימית
לרוב רבע מהמשקל עבודה, חצי מהמשקל ולפעמים שלוש רבע מהמשקל
לחימום אני עושה 3 דאבל לג ל2 חזרות
10 דקות פלאנק
50 שכיבות סמיכה
50 כפיפות בטן
45 ברפיז
ו150 ג'ב קרוס הוק
ל3 סטים
לאימון היאבקות בדרך כלל זה החימום