5 תשובות
אני לא מרים בכלל בחימום עושים אירובי
זה תלוי במה
לכל הרמה אחרת יש חימום שונה
לכל הרמה אחרת יש חימום שונה
שואל השאלה:
ידיים?
ידיים?
אנונימית
לרוב רבע מהמשקל עבודה, חצי מהמשקל ולפעמים שלוש רבע מהמשקל
לחימום אני עושה 3 דאבל לג ל2 חזרות
10 דקות פלאנק
50 שכיבות סמיכה
50 כפיפות בטן
45 ברפיז
ו150 ג'ב קרוס הוק
ל3 סטים
לאימון היאבקות בדרך כלל זה החימום
10 דקות פלאנק
50 שכיבות סמיכה
50 כפיפות בטן
45 ברפיז
ו150 ג'ב קרוס הוק
ל3 סטים
לאימון היאבקות בדרך כלל זה החימום
באותו הנושא: